Herní aktualizace 6.88e (DOTA2)

dota2_patch

Nerfy, nerfy a ještě nějaké nerfy. Naštěstí z velké části opodstatněné.

PS: Tahle aktualizace znamená pravděpodobně to, že 6.89 ještě nějakou chvíli nebude

 

 

– Síla předmětu Dragon Lance byla snížena ze 14 na 13 bodů
– Cooldown předmětu Infused Raindrop byl navýšen ze 4 na 6 sekund
– Redukce poškození iluzí vůči budovám byla navýšena ze 25 na 30%
– Cooldown předmětu Diffusal Blade byl navýšen ze 2 na 4 sekundy
– Výchozí brnění hrdiny Outworld Devourer bylo sníženo o 1,5 bodu
– Prvotní poškození schopnosti Shadow Poison bylo sníženo z 50 na 26/34/42/50 bodů
– Cooldown schopnosti Flamebreak byl navýšen ze 14 na 17 sekund
– Výchozí poškození hrdiny Drow bylo sníženo o 4 body
– Poškození schopnosti Torrent bylo sníženo ze 120/180/240/300 na 75/150/225/300 bodů
– Doba vyvolávání schopnosti Echo Stomp byla navýšena ze 1,2 na 1,3 sekundy
– Výchozí poškození hrdiny Oracle bylo sníženo o 6 bodů
– Nárůst inteligence hrdiny Morphling byl snížen z 1,5 na 1,1 bodu
– Cooldown schopnosti Starstorm vylepšené Aghanimem byl navýšen z 8 na 9 sekund
– Schopnost Time Dilation nyní zamrazí pouze schopnosti, které mají cooldown (a nezasáhne schopnosti, které budou použity později)
– Zpomalení za zmrazenou schopnost u schopnosti Time Dilation bylo navýšeno z 8 na 10%
– Odměna (zlaťáky a XP) za zabití dvojníka schopnosti Tempest Double byla navýšena
ze 140 na 160
– Výchozí poškození hrdiny Juggernaut bylo sníženo o 2 body
– Poškození schopnosti Counter Helix bylo sníženo z 90/120/150/180
na 75/110/145/180 bodů
– Doba vyvolávání schopnosti Repel byla vylepšena z 0,5 na 0,35 sekundy
– Trvání schopnosti Repel bylo sníženo z 6/8/10/12 na 4/6/8/10 sekund
– Prodleva schopnosti Relocate byla navýšena z 2,5/2,25/2 na 2,7/2,35/2 sekund
– Práh bonusové regenerace schopnosti Inner Vitality byl snížen ze 40 na 35 %
– Dosah schopnosti Stifling Dagger byl snížen z 1200 na 825/950/1075/1200 jednotek
– Zpomalení schopnosti Smokescreen bylo sníženo z 25 na 19/21/23/25%
– Spotřeba many schopnosti Track byla navýšena z 50 na 65 bodů
– Spotřeba many schopnosti Mana Leak byla navýšena ze 75 na 150 bodů
– Rozsah schopnosti Illuminate byl navýšen ze 350 na 375 jednotek
– Dosah odhození schopnosti Blinding Light byl navýšen ze 400 na 525 jednotek
– Rychlost pohybu hrdiny Sand King byla snížena o 5
– Výchozí síla hrdiny Timbersaw byla snížena o 1 bod