spring_clean_2016_dota_banner

Spring Cleaning 2016 (DOTA2)

Jarní úklid (doslova update Spring Cleaning 2016) dorazil i do Doty a kromě opravy hromady chyb přinesl také přiřazení kláves specifické pro hrdiny, plnohodnotný obchod, možnost rychle přepínat mezi několika pohledy na mapě a spoustu dalších vychytávek.

Jo a btw, RTZ přešel zpátky do Secret (a vzal sebou i Universe), takže jedeme kombo artEEzy. To bude zase v álejích babyrageů.

 

 

PŘIŘAZENÍ KLÁVES SPECIFICKÉ PRO HRDINY


Bylo nám to slibováno hodně dlouho. A hodně dlouho to nepřicházelo. Až teď. Od nynějška máme konečně možnost přiřadit každému hrdinovi a každé schopnosti jinou klávesu (Nastavení -> Ovládání). Osobně v tom nevidím nic světoborného, ale tak třeba zrovna vy to využijete!
hero_specific_binds

 

UKAZATELE SPAWNU NEUTRÁLŮ


Při umisťování Observer a Sentry Ward můžete nově vidět oblasti oživování (spawn boxy) kempů neutrálních creepů. V nastavení ještě můžete zadat, aby se tyhle oblasti ukazovaly při držení klávesy Alt. Někomu možná přijde vhod.
neutral_spawn_box

 

ZKRATKY PRO POHLEDY NA MAPĚ


Už vás nebaví “zdlouhavě” klikat na Roshana, abyste se kouknuli, jestli u něj nedějí nějaké nekalé věci? Přiřaďte si k pohledu na jeho doupě klávesu! Stačí držet Control a na vybraném místě máčknout vybranou klávesu. Když ji potom máčknete znova (kdekoli jinde), kamera se přesune na předtím určené místo. A když máčknete znova, budete vráceni zpět na hrdinu.
pohledy_kamery

 

VYLEPŠENÉ NASTAVENÍ


Velkých vylepšení a změn doznala nabídka Nastavení. Od zakázání přiblížení kamery až po úpravy minimapy. To vše v přehlednějším balení. PS: Někde možná teď nebude sedět čeština, ale na tom už dělám.
nastaveni_new

 

TŘÍDĚNÍ ZBROJNICE


Zbrojnice si v tomhle updatu vysloužila novou sekci zahrnující čerstvě nabyté předměty a také pár dalších, menších vylepšení.
armory_sort

 

ROZŠÍŘENÍ ZBROJNICE


Jo, zbrojnice taky dostala několik tisíc míst navíc. Dřív měla 1080, teď má 10 000. A to je ve výchozím řešení! Maximálně totiž může mít až 34 000 míst (resp. slotů). A to už je skladiště, které jen tak někdo nenaplní.
armory_bigger

 

PROCHÁZENÍ OBCHODU


Obchod s čepičkami z Doty sice na webu funguje bez problémů celou dobu, ale ve hře po přechodu na Source 2 stál za prd. Chvíli tam nebyl vůbec a pak byl tak napůl. Teď ho lze konečně pořádně procházet a vyhledávat v něm.
store_full

 

IKONKY NA MINIMAPĚ


Nepřátelští hrdinové (při sledování hrdinové týmu Dire) se nyní na minimapě zobrazují jako šipky namísto křížků, aby bylo lépe vidět, jakým směrem se dívají.
minimap_icons

 

DOSAH VĚŽE A UKAZATEL JEJÍHO CÍLE


Když nakliknete věž, ukáže se vám její dosah a také cíl, na který momentálně útočí.
tower_attack_range

 

ROZDĚLENÉ UMLČENÍ HLASU/CHATU


V tabulce skóre jde nově u každého hráče separátně umlčet hlasovou a textovou konverzaci. Dost užitečné.
chat_voice_mute

 

VYBRANÉ DALŠÍ ZMĚNY


– Byla opravena nemožnost vyhledávat zápas při sledování jiného
– Bylo opraveno několik problémů s “řízenou kamerou” při sledování
– Byla přidána možnost přiřadit akce ke kolečku myši (pohyb nahoru a dolu a stisknutí)
– Když přejedete myší nad panelem statistik jednotky, ukáže se vám dosah jejích útoků
– Stejné platí pro přejetí nad předmětem (u těch se ale ukáže obecný dosah)
– Každá schopnost nyní po přejetí myší ukáže svůj dosah
– Byla přidána možnost změnit barvu svého ukazatele zdraví, aby byl odlišen od ukazatelů spoluhráčů (vám zůstane zelený, spojenci dostanou žluté a nepřátelé budou mít pořád červený)
– Do náhledu předmětu ze zbrojnice byla přidána možnost “Rozbalit a nasadit”
– Popisky herních předmětů (včetně těch v obchodu) nyní ukazují aktivní cooldowny (např. u teleportu tak uvidíte před koupením, jestli na něm nemáte cooldown)
– Zápasy v záložce Sledovat se nyní obnovují automaticky
– Byl opraven pád způsobený fragmentací paměti po delším hraní hry
– Asistence je nyní započítána, i když dáte debuff na nepřátelského hrdinu, který následně zemře
– Asistence je nyní započítána, i když dáte buff na spojeneckého hrdinu, který následně někoho zabije
– Byla přidána možnost nastavit, aby vyvolané jednotky automaticky útočily (auto attack)
– Vybavené taunty se nyní mohou ve vzácných případech samy spustit
– Byl přidán model pro odhozenou prázdnou Bottle
– Bylo opraveno poškození schopnosti Nether Ward, které nezamezovalo Blinku
– Alt + kliknutí na předmět, který má úrovně, např. Dagon nebo Necronomicon, nyní ukáže jeho úroveň ostatním
– Do Workshopu byli přidáni TInker, Bane a Night Stalker

+ opravdu hromada dalších maličkostí, o kterých si můžete přečíst na oficiální stránce updatu (když chvíli vydržíte, bude to tam česky)