Velká aktualizace animací (CS:GO)

new_animations_banner

Kompletně nový systém animací pro CS:GO, který modernizuje nejen pohyb a akce postav, ale také opravuje jejich hitboxy! A jako bonus permanentní snížení ceny Zeusu a M4A1-S.

 

 

Animace


– Byly nahrazeny veškeré animace těl postav
– Byly nahrazeny veškeré animace zbraní z pohledu třetí osoby
– Byla upravena kostra postav
– Byla upravena geometrie všech modelů postav a také její animace ohýbání
- Bylo aktualizováno zpracování animací servery, které nyní neustále synchronizují pozici hráče s jeho animacemi (takže hitboxy jsou tam, kde mají být)
– Byly přidány nové animace pro lezení po žebříku a zneškodňování bomby (viz obrázek níže, teď se na bombu přicucnou kabely a hráč vytáhne multimetr)
– Byly přidány nové animace vytahování zbraní z pohledu třetí osoby
– Byly předělány hitboxy postav
– Byla přidána podpora pro animace “reverse-bone-merge”, která zajišťuje, že zbraň může mít (a přehrávat) speciální animaci pouze pro jejího nositele
– Spousta dalších technických úprav

new_hitboxes_csgo
Na pozadí dost možná předělaný Nuke

 

 

Hra


– Hráči nyní mohou nahlásit soupeře za nesportovní podvádění (tzn. záměrné prohrávání; to bude hodně časté hlášení)
Po 15 letech byla opravena chyba (nebo vlastnost?), která umožňovala “prostrčit” skrze tenčí stěny zbraň nebo část postavy a odhalit tak svojí pozici

 

 

Zbraně


M4A1-S
– Cena zbraně byla snížena na 3100 (dříve 3200)
– Byla snížena průraznost brnění (1,4 -> 1,25)
– Byl navýšen počáteční rozptyl

Zeus x27
– Cena zbraně byla snížena na 100

Dual Berettas
– Byla zvýšena průraznost brnění (1,05 -> 1,15)
– Byl navýšen modifikátor vzdálenosti

new_defuse_csgo

Článek na oficiálním blogu CS:GO

3 komentáře u „Velká aktualizace animací (CS:GO)“

Komentáře nejsou povoleny.