Nová meta je tu! Volejme třikrát sláva! Sice se jedná spíše o mírný pokrok v mezích balancování než nějaké velké překopání, ale i za to buďme rádi a pojďme zjistit, co je vlastně nového!
Přečtěte si také článek Treasure of the Burning Grove + patch z 24.9.2015 (DOTA2)
Mini-legenda
1. Jednotky u věcí typu: “…dosah byl zvýšen z 200 na 300 jednotek” jsou tzv. Hammer jednotky a značí samozřejmě vzdálenost
2. Pokud je u schopnosti např. “ze 125/150/175/200 na 100/125/150/175″, znamená každý chlívek úroveň od 1 do 4, takže na 1. úrovni schopnosti se to dané něco změnilo ze 125 na 100
3. Důležitější změny jsou vytaženy
4. “Navyšování atributu XY” znamená, o kolik bodů se atribut zvýší za jednu úroveň
OBSAH
HERNÍ AKTUALIZACE 6.85
OBECNÉ ZMĚNY
– Vyvolaným jednotkám již nelze udělit bonusové poškození efektem Purge
– Siege Creepové (obléhací stroje) jsou nyní kouzly brány jako obyčejní creepové
- Siege Creepové mají nyní 80% odolnost vůči magii
- Neutrální creep Ancient Thunderhide má novou schopnost: War Drums Aura – poskytuje 15 bodů k rychlosti útoku a 15 % k poškození útoku
– Neutrální creep Ancient Black Drake má novou schopnost: Dragonhide Aura – poskytuje 2 body k brnění a sčítá se s dalšími aurami
– Creepové z kempu Ancient Dragon mají nyní o 2 body nižší brnění
+ Byly opraveny následující pasivní schopnosti, které nebyly přerušeny zlomením (Break): Nethertoxin, Tidebringer, Essence Aura, Hunter in the Night, Poison Sting a pasivní schopnosti neutrálních creepů
HRDINOVÉ
Abaddon
– Cooldown schopnosti Mist Coil byl snížen z 5 na 4,5 sekundy
– Přesměrováné poškození schopnosti Borrowed Time s Aghanimem bylo zvýšeno z 35 na 50 %
Alchemist
– Poškození schopnosti Acid Spray bylo zvýšeno z 12/16/20/24 na 15/20/25/30 bodů
– Bonus schopnosti Greevil’s Greed k runě darů je nyní 5násobný (dříve 4násobný)
Ancient Apparition
– Dosah schopnosti Cold Feet byl navýšen ze 700 na 700/800/900/1000 jednotek
Anti-Mage
– Dosah teleportace schopnosti Blink byl změnen z 1000/1075/1150/1150 na 925/1000/1075/1150 jednotek
– Trvání omráčení schopnosti Mana Void bylo změněno z 0,1/0,2/0,3 na 0,15 sekundy
Bane
– Cooldown schopnosti Enfeeble byl snížen z 10 na 8 sekund
– Spotřeba many schopnosti Brain Sap byla snížena ze 100/125/150/175
na 70/100/130/160 bodů
– Byla opravena schopnost Fiend’s Grip, která někdy neposkytovala kolem cíle True Sight
Batrider
– Průběžné poškození schopnosti Flamebreak bylo sníženo z 50 na 25/30/35/40 bodů za sekundu
– Trvání poškození schopnosti Flamebreak bylo navýšeno z 1/2/3/4 na 3/4/5/6 sekund
- Aghanim’s Scepter vylepší schopnost Flaming Lasso, která poté zachytí nejen svůj cíl, ale také nejbližšího nepřátelského hrdinu v dosahu do 400 jednotek. Sekundární cíl je připojen k prvnímu. Krom toho schopnost také udílí 100 bodů poškození za sekundu
Bloodseeker
– Navyšování schopnosti Thirst bylo změněno ze 100%->25% na 75%->25%
– Léčení schopnosti Bloodrage bylo sníženo z 25 na 19/21/23/25 %
Bounty Hunter
– Schopnost Track nyní poskytuje dohled pouze na cíl samotný, nikoli i na jeho okolí
– Množství bonusových zlaťáků pro spojence od schopnosti Track bylo sníženo z 50/100/150 na 40/80/120
Brewmaster
– Rozsah schopnosti Dispel Magic (Storm z ulti Primal Split) byl navýšen z 200 na 600 jednotek
– Cooldown schopnosti Dispel Magic (Storm z ulti Primal Split) byl snížen z 8 na 6 sekund
– Cooldown schopnosti Hurl Boulder (Earth z ulti Primal Split) byl snížen ze 7 na 5 sekund
Bristleback
– Práh poškození schopnosti Quill Spray byl snížen z 250 na 230 bodů
Centaur Warrunner
– Bonus k poškození dle síly schopnosti Return byl navýšen z 26/34/42/50 na 30/42/54/66 %
Chaos Knight
– Schopnost Chaos Strike nyní sníží brnění cíle o 5 bodů na 8 sekund, pokud udělí kritické poškození (ta schopnost; ke snížení brnění dojde před udělením poškození, jako u předmětu Desolator; brnění mohou snížit i iluze, ale více instancí se nesčítá; ke snížení brnění dojde pouze při kritickém zásahu)
– Výše kritického poškození schopnosti Chaos Strike byla snížena ze 150/200/250/300 % na 125/175/225/275 %
Chen
– Navýšení zpomalení/poškození schopnosti Penitence bylo navýšeno ze 14/18/22/26 na 15/20/25/30 %
– Spotřeba many schopnosti Test of Faith (poškození) byla snížena ze 175
na 90/100/110/120 bodů
– Cooldown schopnosti Test of Faith (poškození) byl snížen z 24 na 16 sekund
Clinkz
– Cooldown schopnosti Strafe byl snížen ze 45/40/35/30 na 40/35/30/25 sekund
Crystal Maiden
– Cooldown schopnosti Crystal Nova byl snížen z 15 na 13 sekund
Dark Seer
– Výchozí inteligence byla snížena o 2 body
Dazzle
– Spotřeba many schopnosti Poison Touch byla snížena ze 100/115/130/145 na 100 bodů
Death Prophet
– Počet duší schopnosti Exorcism byl navýšen ze 6/13/21 na 8/14/21
Disruptor
– Cooldown schopnosti Thunder Strike byl snížen ze 16 na 12/11/10/9 sekund
– Schopnost Thunder Strike nyní poskytuje dohled pouze na samotný cíl
Doom
– Poškození/léčení schopnosti Scorched Earth bylo navýšeno ze 12/18/24/30
na 12/24/36/48 bodů
– Cooldown schopnosti LVL? Death byl snížen z 8 na 7 sekund
Dragon Knight
– Trvání debuffu schopnosti Breathe Fire bylo navýšeno z 8 na 11 sekund
Drow Ranger
– Bonus k poškození schopnosti Precision Aura byl navýšen z 18/24/30/36 na 20/26/32/38 %
– Cooldown schopnosti Precision Auta byl snížen ze 120 na 100 sekund
Earthshaker
– Poškození schopnosti Fissure bylo sníženo ze 125/175/225/275 na 110/160/210/260 bodů
Earth Spirit
– Pokud nyní na schopnost Stone Remnant dvakrát kliknete, je remnant umístěn přímo před vás
Elder Titan
– Dosah schopnosti Echo Stomp byl navýšen ze 475 na 500 jednotek
– Spotřeba many schopnosti Ancestral Spirit byla změněna ze 110 na 80/90/100/110 bodů
– Poškození útoku za creepa schopnosti Ancestral Spirit bylo navýšeno ze 3/6/9/12 na 6/9/12/15 bodů
– Trvání zachycení aury (po opuštění dosahu) schopnosti Natural Order bylo navýšeno
z 0,5 na 1 sekundu
Enchantress
– Počet světlušek schopnosti Nature’s Attendants byl navýšen ze 3/5/7/9 na 4/6/8/10
– Schopnost Impetus již není unikátním modifikátorem útoku
Enigma
– Doba vyvolávání schopnosti Midnight Pulse byla snížena z 0,2 na 0,1 sekundy
– Dosah schopnosti Midnight Pulse byl snížen ze 600 na 550 jednotek
– Dosah schopnosti Black Hole byl navýšen ze 400 na 420 jednotek (blaze it)
Gyrocopter
– Poškození rakety schopnosti Rocket Barrage bylo sníženo z 8/13/18/23 na 7/12/17/22 bodů (celkové poškození schopnosti je tak nyní 210/360/510/660 bodů)
– Zpomalení schopnosti Call Down již neprorazí imunitu vůči kouzlům
Huskar
– Odolnost vůči magii za sečtení schopnosti Berserker’s Blood byla snížena ze 4/5/6/7
na 3/4/5/6 bodů
Invoker
– Přírůstek inteligence byl navýšen ze 3,2 na 4 body
– Bonus k rychlosti/poškození schopnosti Alacrity byl navýšen z 20->80 na 30->90 bodů
- Aghanim’s Scepter přidá jednu úroveň statistikám poskytnutým Quasem, Wexem a Exortem na všech kouzlech vytvořených pomocí Invoke
– Schopnost Deafening Blast se i na maximální úrovni zaměřuje na lokaci (namísto toho, aby byla na určité úrovni změněna na schopnost bez zacílení; to však neovlivňuje, jak samotná schopnost funguje)
Jakiro
– Ohnivá vlna schopnosti Dual Breath se nyní pohybuje stejnou rychlostí jako ledová vlna
(z 850 na 1050)
– Poškození schopnosti Dual Breath bylo navýšeno ze 16/26/56/76 na 20/40/60/80 bodů
– Dosah schopnosti Ice Path byl navýšen z 1100 na 1200 jednotek
Juggernaut
– Poškození schopnosti Blade Fury bylo navýšeno z 80/100/120/140 na 80/105/130/155 bodů
Keeper of the Light
– Redukce cooldownu schopnosti Chakra Magic byla navýšena z 1/2/3/4 na 2/3/4/5 sekund
Kunkka
– Poškození schopnosti Tidebringer bylo zvýšeno z 15/30/45/60 na 20/35/50/65 bodů
– Dosah schopnosti X Marks the Spot byl navýšen z 350/550/750/1000 na
400/600/800/1000 jednotek
– Cooldown schopnosti X Marks the Spot byl změněn z 19/16/13/10 na 26/20/14/8 sekund
– Doba vyvolávání schopnosti Ghost Ship byla snížena z 0,4 na 0,3 sekundy
Legion Commander
– Výchozí poškození bylo navýšeno o 4 body
– Cooldown schopnosti Overwhelming Odds byl snížen z 18 na 15 sekund
– Doba vyvolávání schopnosti Press The Attack byla snížena z 0,3 na 0,2 sekundy
– Byla opravena chyba, kvůli které občas Legion Commander po skončení duelu začala automaticky útočit na poblíž se nacházející nepřátele namísto toho, aby pokračovala v útočení na nepřítele z duelu
Leshrac
– Výchozí poškození bylo sníženo o 4 body
– Dosah přeskoku schopnosti Lightning Storm byl snížen ze 650 na 475 jednotek
– Poškození schopnosti Lightning Storm bylo sníženo z 80/140/200/260
na 50/100/150/200 bodů
Lich
– Schopnost Sacrifice již nerozdělí zkušenosti i mezi nepřátele
– Rychlost projektilu schopnosti Chain Frost byla navýšena ze 750 na 850
– Zpomalení útoku schopnosti Chain Frost bylo navýšeno ze 20 na 30 bodů (nyní stejně vysoké jako zpomalení pohybu)
Lifestealer
– Cooldown schopnosti Rage byl snížen z 19 na 16 sekund
– Schopnosti Infest a Control lze nyní použít i na Ancient creepy
Lina
– Poškození schopnosti Light Strike Array bylo sníženo ze 120/160/200/240
na 80/120/160/200 bodů
– Poškození schopnosti Laguna Blade bylo sníženo ze 450/675/950 na 450/650/850 bodů
Lion
– Dosah plošného poškození schopnosti Finger of Death vylepšené Aghanim’s Scepterem byl navýšen ze 200 na 300 jednotek
Lone Druid
– Cooldown schopnosti Summon Spirit Bear byl snížen ze 180/160/140/120 na 120 sekund
– Bonus k poškození schopnosti Battle Cry byla navýšen ze 60/90/120 na 90/120/150 bodů
– Bonus k brnění schopnosti Battle Cry byl navýšen ze 6/12/18 na 10/15/20 bodů
Luna
– Navyšování síly bylo navýšeno z 1,9 na 2,2 bodu
– Cooldown schopnosti Eclipse byl snížen ze 160/150/140 na 140 sekund
– Počet paprsků schopnosti Eclipse vylepšené Aghanim’s Scepterem byl navýšen ze 6/10/14
na 6/12/18
Lycan
– Navyšování síly bylo navýšeno z 2,75 na 3 body
– Šance na kritický zásah schopnosti Shapeshift byla navýšena ze 30 na 30/35/40 %
Magnus
– Cooldown schopnosti Empower byl snížen ze 12 na 8 sekund
Medusa
– Navýšení poškození a ukradené many za přeskok schopnosti Mystic Snake bylo zvýšeno
z 25 na 35 %
Mirana
– Přírůstek obratnosti byl navýšen ze 2,75 na 3,3 bodu
– Dosah druhého zásahu schopnosti Starstorm byl navýšen ze 325 na 425 jednotek
Morphling
– Navyšování obratnosti bylo navýšeno ze 3 na 3,4 bodu
– Poškození schopnosti Adaptive Strike bylo změněno z 20/40/60/80 na 50/60/70/80 bodů
– Schopnost Hybrid již neskryje Morphlinga či nezabrání jeho používání
- Hybridi (překvapivě schopnosti Hybrid) jsou nyní stejně jako iluze schopnosti Wall of Replica rozeznatelní pro nepřátele
Naga Siren
– Poškození schopnosti Rip Tide bylo změněno ze 130/160/190/220
na 100/140/180/220 bodů
– Léčení schopnosti Song of the Siren vylepšené Aghanim’s Scepterem bylo navýšeno ze 6 na 8 %
Nature’s Prophet
– Doba vyvolávání schopnosti Sprout byla snížena z 0,5 na 0,35 sekundy
– Spotřeba many schopnosti Sprout byla snížena ze 100/120/140/160 na 70/90/110/130 bodů
– Rychlost pohybu Treantů schopnosti Nature’s Call byla navýšena ze 300 na 325
– Dohled Treantů schopnosti Nature’s Call byl snížen z 1200 na 1000
– Doba útoku Greater Treantů byla snížena z 1,75 na 1 sekundu
- Schopnost Wrath of Nature vylepšená Aghanim’s Scepterem nyní na zasažené jednotky aplikuje 4 sekundy trvající buff, který zajistí vytvoření dalšího Treanta, pokud jednotka během trvání buffu zemře
Necrophos
– Poškození schopnosti Death Pulse bylo zvýšeno ze 75/125/200/275 na 125/175/225/275
- Schopnost Heartstopper Aura již nepůsobí na Ancient creepy
– Regenerace zdraví schopnosti Sadist byla navýšena z 1/2/3/4 na 1/2/3/6 bodů
– Regenerace many schopnosti Sadist byla navýšena ze 2/4/6/10 na 2/4/6/12 bodů
Night Stalker
– Výchozí regenerace zdraví byla navýšena z 0,25 na 2 body
Nyx Assassin
– Cooldown schopnosti Impale (při Burrow) byl snížen z 9 na 7 sekund
– Bonus k dosahu schopnosti Impale a Mana Burn (při Burrow) byl navýšen z 50 na 75 %
– Trvání schopnosti Vendetta bylo navýšeno z 25/35/50 na 40/50/60 sekund
Ogre Magi
– Výchozí brnění bylo navýšeno o 1 bod
– Bonus k rychlost útoku schopnosti Bloodlust byl navýšen ze 20/30/40/50
na 30/40/50/60 bodů
- Schopnost Bloodlust lze nyní použít na věže
– Byla opravena schopnost Bloodlust, která při Multicastu neovlivnila poblíž se nacházející spojence imunní vůči kouzlům
Omniknight
– Doba vyvolávání schopnosti Purification byla snížena z 0,4 na 0,25 sekundy
– Trvání zachycení aury (po opuštění dosahu) schopnosti Degen Aura bylo sníženo
ze 2 na 1 sekundu
Oracle
- Doba vyvolávání schopnosti Fortune’s End byla snížena z 0,3 na 0 sekund
– Dosah schopnosti Fortune’s End byl navýšen ze 650 na 850 jednotek
– Rozsah schopnosti Fortune’s End byl navýšen z 215 na 300 jednotek
– Poškození schopnosti Fortune’s End bylo změněno z 75/150/225/300 na 90/120/150/180
– Cooldown schopnosti Fortune’s End byl změněn z 12 na 15/12/9/6 sekund
– Schopnost Fate’s Edict již nenavyšuje příchozí nemagické poškození
– Pro schopnost Fate’s Edict nyní platí normální pravidla pro očištění
– Cooldown schopnosti Purifying Flames byl snížen ze 2,5 na 2,25 sekundy
Outworld Devourer
– Navyšování síly bylo navýšeno z 1,85 na 2,3 bodu
– Schopnost Sanity’s Eclipse nyní vždy odstraní 40 % maximálního množství many zasaženého hrdiny (namísto 75 % momentální many, pokud byl překročen práh)
– Odstranění many schopnosti Sanity’s Eclipse již neprorazí imunitu vůči kouzlům (tzn. stejně jako to nezvládne poškození schopnosti)
– Dosah schopnosti Sanity’s Eclipse byl navýšen ze 600/650/700 na 700 jednotek
– Dosah schopnosti Sanity’s Eclipse již nelze navýšit pomocí Aghanim’s Scepteru
Phantom Assassin
– Schopnost Stifling Dagger nyní cíli způsobí i efekty vašich zásahů (např. krity, ale Dagger nemusí procnout, pokud je efekt založený na procentuální šanci)
– Schopnost Blur již nemá prodlevu dlouhou 0,75 sekundy
Phantom Lancer
– Přírůstek obratnosti byl snížen ze 3 na 2,6 bodu
– Doba vyvolávání schopnosti Doppelganger byla zvýšena z 0 na 0,1 sekundy
Phoenix
– Poškození za sekundu dle max. zdraví schopnosti Sun Ray bylo navýšeno z 1/2/3/4 na 1,25/2,5/3,75/5 % (léčení je poloviční)
Puck
– Rychlost letu orbu schopnosti Illusory Orb byla navýšena ze 600 na 650 (dolet z 1800 na 1950)
– Cooldown schopnosti Illusory Orb byl snížen ze 12 na 11 sekund
– Cooldown schopnosti Dream Coil byl snížen z 85 na 75 sekund
Pudge
– Poškození schopnosti Rot bylo změněno z 35/60/85/110 na 30/60/90/120 bodů
– Zpomalení pohybu schopnosti Rot bylo navýšeno ze 20/22/24/26 na 27 %
Pugna
– Výchozí rychlost pohybu byla navýšena ze 320 na 330
– Nether Warda je nyní umístěna na zacíleném místě, které může být od Pugny vzdáleno 150 jednotek (dříve byla warda umístěna 150 jednotek přímo před Pugnu; toho lze nyní docílit dvojklikem)
– Poškození/kradení za sekundu schopnosti Life Drain bylo navýšeno ze 150/185/220 na 150/200/250 bodů
Queen of Pain
– Poškození schopnosti Sonic Wave bylo sníženo z 290/390/490 na 290/380/470 bodů (s Aghanimem na 325/440/555 bodů)
Razor
– Schopnost Static Link nyní saje poškození po celou dobu trvání, nikoli každou sekundu část
Riki
– Regenerace zdraví schopnosti Permanent Invisibility byla navýšena ze 4/5/6/7
na 6/8/10/12 bodů
Sand King
– Poškození vypršením debuffu schopnosti Caustic Finale bylo navýšeno ze 30 na 50 %
– Zpomalení debuffu schopnosti Caustic Finale bylo navýšeno ze 20 na 25 %
Shadow Demon
– Cooldown schopnosti Shadow Poison byl snížen ze 2,75 na 2,5 sekundy
Shadow Shaman
– Cooldown schopnosti Shackles byl snížen ze 16 na 10 sekund
– Celkové poškození schopnosti Shackles bylo navýšeno ze 120/160/160/200
na 120/180/240/300 bodů
Silencer
– Byl opraven debuff schopnosti Last Word, který nešlo očistit
Skywrath Mage
– Cooldown schopnosti Concussive Shot byl snížen z 20/18/16/14 na 18/16/14/12 sekund
– Schopnost Mystic Flare již nerozděluje poškození mezi hrdiny imunní vůči kouzlům
Slardar
- Schopnost Sprint nyní poskytuje možnost procházet jednotkami
(“phased” pohyb; jako Phase Boots)
– Cooldown schopnosti Sprint byl snížen ze 23 na 17 sekund
– Trvání schopnosti Sprint bylo sníženo z 16 na 12 sekund
Sniper
– Prodleva schopnosti Shrapnel byla snížena z 1,4 na 1,2 sekundy
Spectre
– Schopnost Desolate nyní funguje i na nehrdiny, pokud jsou sami
– Schopnost Dispersion nyní odráží poškození před redukcí a navrací jej ve stejné podobě (dříve bylo vraceno jako neredukované)
Spirit Breaker
– Schopnost Greater Bash nyní používá pseudo-náhodnou šanci
Storm Spirit
– Spotřeba many schopnosti Static Remnant byla navýšena ze 70/80/90/100 na 100 bodů
– Neomezený dohled Static Remnanta byl snížen z 800 na 600
– Výchozí spotřeba many schopnosti Ball Lightning byla navýšena z 15 + 7 % na 30 + 8 %
Sven
– Výchozí inteligence byla navýšena o 2 body
– Poškození schopnosti Great Cleave bylo navýšeno z 20/35/50/65 na 30/42/54/66 %
Techies
– Miny se již neaktivují, když jsou zničeny
– Miny lze nyní zničit pomocí předmětů Quelling Blade/Battle Fury
(stejný dosah jako pro wardy, 450 jednotek)
– Za zničení miny lze nyní získat 10 zlaťáků
– Cooldown a spotřeba many schopnosti Land Mines byla snížena o 50 %
– Poškození schopnosti Land Mines bylo sníženo o 50 %
- Schopnost Land Mines již nemá omezený počet min
– Miny schopností Land Mines a Stasis Traps již neblokují obnovení neutrálů
– Miny schopnosti Land Mines již nelze naskládat přímo na sebe (ale stále velmi blízko u sebe)
Terrorblade
- Hrdina byl dočasně odebrán z Kapitánského režimu
– Schopnost Reflection nyní ovlivňuje všechny nepřátelské hrdiny v dosahu do 900 jednotek (nesmí však být v mlze války nebo neviditelné)
– Zpomalení pohybu a útoku schopnosti Reflection bylo sníženo ze 60 na 25 %
– Cooldown schopnosti Reflection byl změněn ze 22/18/14/10 na 22/20/18/16 sekund
– Iluze schopnosti Conjure Image jsou nyní rozeznatelné pro nepřátele (jako iluze schopnosti Wall of Replica)
– Doba vyvolávání schopnosti Conjure Image byla snížena z 0,5 na 0,15 sekundy
– Schopnost Metamorphosis nyní vyzařuje auru s dosahem 900 jednotek, která mění Terrobladeovy iluze na stejnou podobu jako má on (útoky na blízko/na dálku)
– Dosah schopnosti Sunder byl navýšen z 325 na 550 jednotek
– Minimální zdraví schopnosti Sunder bylo navýšeno z 20 na 25 %
Tidehunter
– Redukce brnění schopnosti Gush byla navýšena z 2/3/4/5 na 3/4/5/6 bodů
Timbersaw
– Cooldown schopnosti Whirling Death byl snížen z 8 na 6 sekund
Tinker
– Doba vyvolávání schopnosti Rearm byla snížena ze 3/2/1 na 3/1,5/0,75 sekundy
Tiny
– Výchozí síla byla navýšena ze 24 na 26 bodů
– Výchozí inteligence byla navýšena ze 14 na 17 bodů
Treant Protector
– Spotřeba many schopnosti Leech Seed byla snížena ze 140 na 100/110/120/130 bodů
Troll Warlord
– Rychlost útoku za sečtení schopnosti Fervor byla navýšena ze 16/22/28/34
na 20/25/30/35 bodů
Tusk
– Spotřeba many schopnosti Ice Shards byla navýšena z 90 na 100/105/110/115 bodů
– Max. doba nabalování schopnosti Snowball byla snížena ze 4 na 3 sekundy
– Efekt schopnosti Frozen Sigil již neprojde přes imunitu vůči kouzlům
- Schopnost Walrus Kick získatelná Aghanimem nyní uděluje 200 bodů poškození
Undying
- Aghanim’s Scepter již nevylepšuje schopnost Flesh Golem (dříve vylepšoval navýšení poškození a léčení)
– Aghanim’s Scepter nyní navyšuje kradení síly schopnosti Decay ze 4 na 10 bodů
– Poškození útoku zombie schopnosti Tombstone bylo sníženo ze 41 na 35 bodů
– Náhrobek schopnosti Tombstone nyní pro zničení vyžaduje konstantní počet útoků: 3/4/5/7 od hrdinů a 6/8/10/14 od creepů
– Schopnost Soul Rip nyní může obnovit 1/2/3/4 zdraví náhrobku schopnosti Tombstone
Ursa
– Navyšování síly bylo sníženo ze 2,9 na 2,7 bodu
– Cooldown schopnosti Earthshock byl snížen ze 6 na 5 sekund
– Násobič Fury Swipes schopnosti Enrage byl snížen z 1,5/2/2,5 na 1,5/1,75/2 body
– Cooldown schopnosti Enrage byl snížen z 50/45/40 na 50/40/30 sekund
Vengeful Spirit
– Navyšování obratnosti bylo navýšeno z 2,8 na 3,3 bodu
– Výchozí rychlost pohybu byla navýšena z 295 na 300
Venomancer
– Poškození schopnosti Poison Sting bylo navýšeno z 5/10/15/20 na 6/12/18/24 bodů
– Schopnost Poison Sting nyní funguje normálně i na iluze
– Poškození za sekundu schopnosti Poison Nova bylo sníženo z 36/58/81 na 30/55/80 bodů (s Aghanim’s Scepterem bylo poškození za sekundu navýšeno z 58/81/108 na 60/85/110 bodů)
– Trvání schopnosti Poison Nova bylo navýšeno ze 12/14/15/16 na 16 sekund (a trvání již nelze navýšit Aghanimem)
Viper
– Přírůstek obratnosti byl navýšen ze 2,5 na 2,9 bodu
– Schopnost Corrosive Skin již neprorazí imunitu vůči kouzlům
Visage
– Dosah Familiarovy schopnosti Stone Form byl navýšen ze 325 na 340 jednotek
Warlock
– Golema již nelze zničit efektem Purge
Weaver
– Spotřeba many schopnosti Swarm byla změněna ze 100 na 70/80/90/100 bodů
– Cooldown schopnosti Swarm byl snížen z 36/33/30/27 na 35/30/25/20 sekund
Winter Wyvern
– Schopnost Winter’s Curse již neovlivňuje okolní nepřátele s imunitou vůči kouzlům
(nevztahuje se na primární cíl)
Witch Doctor
– Poškození schopnosti Death Ward bylo navýšeno ze 60/90/120 na 60/105/150 bodů (s Aghanimem je to tedy nyní stejně)
– Střely schopnosti Death Ward již nepřeskakují po dosažení 3. úrovně schopnosti (stále čtyřikrát přeskakují s Aghanimem)
Wraith King
– Výchozí poškození bylo navýšeno o 7 bodů
– Efekt léčení schopnosti Vampiric Aura již není viditelný, pokud je Wraith King
v mlze války nebo neviditelný
– Oddálení smrti spojence schopnosti Reincarnation vylepšené Aghanim’s Scepterem bylo
navýšeno z 5 na 7 sekund
– Aura schopnosti Reincarnation vylepšené Aghanim’s Scepter nyní funguje, i když je schopnost právě používána Wraith Kingem pro zmrtvýchvstání
PŘEDMĚTY
Následující předměty nyní fungují jako Bottle, tedy defaultně po použití působí na hráče a teprve s podržením Ctrl je lze zacílit: Clarity, Mango a Healing Salve
Aegis of the Immortal
– Aegis nyní při reinkarnaci poskytuje dočasný dohled poblíž místa smrti (jako schopnost Reincarnation u Wraith Kinga)
Bloodstone
– Redukce rychlosti oživení byla snížena ze 4 za nabití na 3 sekundy za nabití
– Předmět Bloodstone již neredukuje zlaťáky ztracené při smrti
- Předmět Bloodstone již neposkytuje dohled/zkušenosti z místa, kde jeho vlastník zemřel
Bottle
– Množství obnoveného zdraví/many bylo sníženo ze 135/70 na 110/70 bodů
Crimson Guard
– Cena receptu byla snížena z 825 na 600 zlaťáků
Diffusal Blade
– Cooldown schopnosti Purge byl snížen z 8 na 0 sekund
Drum of Endurance
– Bonus k rychlosti útoku aktivního buffu schopnosti Endurance byl navýšen z 20 na 25 bodů
Dust of Appearance
– Cooldown předmětu byl snížen ze 60 na 30 sekund
Enchanted Mango
– Cena byla snížena ze 150 na 125 zlaťáků
– Dosah předmětu byl navýšen z 250 na 400 jednotek
Ethereal Blade
– Cooldown schopnosti Ether Blast byl snížen ze 30 na 20 sekund
Eul’s Scepter of Divinity
– Dosah schopnosti Cyclone byl snížen ze 700 na 575 jednotek
Guardian Greaves
– Cooldown schopnosti Mend byl snížen ze 45 na 40 sekund
Glimmer Cape
- Prodleva zmizení schopností Glimmer byla navýšena z 0,4 na 0,6 sekundy
– Buff schopnosti Glimmer lze nyní očistit
– Odolnost vůči magii buffu schopnosti Glimmer byla snížena z 55 na 45 %
– Dosah buffu schopnosti Glimmer byl snížen z 900 na 800 jednotek
– Spotřeba many schopnosti Glimmer byla snížena ze 130 na 110 bodů
– Vizuální efekt při použití je nyní více viditelný
Heart of Tarrasque
– Množství obnoveného zdraví za sekundu bylo zvýšeno ze 3,25 na 4 %
Heaven’s Halberd
– Předmět lze nyní rozložit
Helm of the Dominator
– Nyní změní zdraví jednotky, na kterou je použita schopnost Dominate na 1400 bodů (pokud je zdraví jednotky vyšší, nesníží se)
Helm of Iron Will
– Cena předmětu byla snížena z 950 na 900 zlaťáků
Lotus Orb
– Spotřeba many schopnosti Echo Shell byla snížena ze 100 na 75 bodů
– Cooldown schopnosti Echo Shell byl snížen ze 17 na 15 sekund
Manta Style
– Cooldown schopnosti Mirror Image pro hrdiny na dálku/na blízko byl změněn
z 50/35 na 45/30 sekund
– Spotřeba many schopnosti Mirror Image byla snížena ze 165 na 125 bodů
Medallion of Courage
– Nemůže zacílit nepřátele imunní vůči kouzlům
– Při použití na Roshanovi je hodnota sníženého brnění poloviční
Solar Crest
– Šance na úhyb a minutí byly sníženy z 30 na 25 %
– Nemůže zacílit nepřátele imunní vůči kouzlům
– Při použití na Roshanovi je hodnota sníženého brnění poloviční
Mjollnir
– Počet cílů zasažitelných schopností Chain Lightning byl navýšen z 8 na 12
Moon Shard
– Již nevyžaduje recept
Necronomicon
– Zdraví Necronomicon Warriora a Archera bylo naýšeno ze 600/700/800 na 700/800/900 bodů
Octarine Core
– Byla opravena interakce s předmětem Guardian Greaves (sečtení bylo limitováno na 45 sekund a ne na cooldown)
Pipe of Insight
– Schopnost Insight Aura nyní působí i na nositele předmětu
Phase Boots
– Trvání schopnosti Phase bylo sníženo ze 3,6 na 2,5 sekundy
– Bonus k rychlost schopnosti Phase byl navýšen na 24 % pro hrdiny s útoky na blízko a na 20 % pro hrdiny s útoky na dálku
Power Treads
– Rychlost útoku byla snížena ze 30 na 25 bodů
Quelling Blade
– Cooldown schopnosti Chop byl snížen z 5 na 4 sekundy (platí i pro Battle Fury)
Radiance
– Cena receptu byla snížena z 1425 na 1350 zlaťáků
Scythe of Vyse
– Cooldown předmětu byl snížen ze 35 na 30 sekund
Town Portal Scroll
– Cena předmětu byla snížena ze 100 na 75 zlaťáků
Ring of Health
– Cena předmětu byla snížena z 875 na 850 zlaťáků
Void Stone
– Cena předmětu byla snížena z 875 na 850 zlaťáků
Veil of Discord
– Cena receptu byla snížena z 1100 na 900 zlaťáků
Rovnovaha ve svete hry Dota 2 je nyni jeste stabilnejsi, protoze tato mala herni aktualizace nauci stare psy nove triky a take prinese nekolik uprav, ktere vylepsi Vase taktiky. Chce se dozvedet vice? Kompletni seznam zmen naleznete nize.