Mód PASS Time + patch z 18.8.2015 (TF2)

pass_time_header

Víte, co nám v TF2 chybělo? Zbraně? Ale kdeže. Opravy hry? Jste mi to ale vtipálci. Přece betaverze dalšího herního módu! Valve si uvědomilo úspěch nedokončeného módu Mannpower / map Asteroid a Cactus Valley a ve spolupráci se společností Bad Robot nám přináší mód PASS Time, který ukojí sportovní choutky každého hráče TF2.

PS: Font v české verzi TF2 je stále rozbitý. Nepřekvapivě.

 

 

Herní mód PASS Time


 

Od produkční společnosti Bad Robot založené tím pánem, který se chystá domrvit Hvězdné války ještě víc než jsou, ve spojení s externím studiem Escalation, přichází herní mód PASS Time, který kombinuje rychlou hratelnost s přesnou týmovou spoluprácí.

Zní to šílené, ale přesně tak to stojí na oficiálním webu, TF2 tým (tedy Valve) se spojil s externím studiem Escalation a vyvíjí herní mód vymyšlený produkční společností Bad Robot, ve které má svůj židovský nos zabořený převážně Jar Jar Abrams

 

Popis
– Mód PASS Time je mód, ve kterém se hráči snaží vstřelit gól nepřátelům
– Hodně zjednodušeně to funguje jako CTF, akorát na mapě je míč (místo kufříku), který můžete sebrat a vaším úkolem je hodit ho do brány nepřátel

pass_pravidla scored_goal

 

Pravidla
– Když seberete míč, nemůžete používat zbraně, ale získáváte následující schopnosti

- Regenerace zdraví (+5 bodů za sekundu, nemýlím-li se)
– Dočasná nezranitelnost při (resp. po) sebrání/vytržení míče nepříteli
– Zvýšená rychlost při prvním sebrání míče
– Označení spoluhráčů i nepřátel na mapě

– Míč můžete stiskem tlačítka pro primární útok (tedy levé myšítko) hodit
– Míč můžete sebrat buďto prostým přeběhnutím ho (když ho nikdo nedrží) nebo jej nepříteli vytrhnout bouchnutím zbraní na blízko
– Míč můžete také nahrát spoluhráči nebo si říci o nahrávku (tlačítko pro speciální útok, pro mě kolečko myši)
– Míč vám samozřejmě vypadne, když zemřete
– Na mapě se nachází jeden powerup (na více místech), který vás na několik sekund zrychlí jako praštění od biče Disciplinary Action
– Když je vstřelen gól, získá bodující tým kritické zásahy (jako po odnesení kufříku) a míč se po několika sekundách znovu objeví uprostřed mapy
– Pokud vyprší čas mapy, dojde na všemi oblíbený režim náhlé smrti

got_the_ball passed

pass_range blu_stole_the_ball

 

Mapa pass_warehouse
– Prozatím jediná mapa módu PASS Time
– Jedná se o jakousi industriální zónu se skladišti a dalšími budovami
– Na mapě se kromě výše zmíněného powerupu nachází také “jump pads” aka vystřelovací plošiny, dvě vás vyhodí nahoru a dvě prudce dopředu

Warehouse_1 Warehouse_2

Warehouse_3 Warehouse_4

Warehouse_5 Warehouse_6

Warehouse_7 Warehouse_8

Warehouse_9 Warehouse_10

Warehouse_11 Warehouse_12

Warehouse_13 Warehouse_14

Warehouse_15 Warehouse_16

 

 

Patch z 18.8.2015


 

Finder’s Fee
– Kosmetický předmět (klobouk) pro všechny herní třídy
– Objevili jste vážnou chybu ve hře/ve vyměňování předmětů, kterou dokážete reprodukovat a pomoci tak Valve ji vyřešit? Tak si ji radši nechte pro sebe, protože unikátní Unusual čepka už vás nečeká (*pláče, protože už tuplem nikdy nedostane Stash s Community Sparkles*). Namísto ní dostanete odpornou kšiltovku s broukem
– Ne, nedělám si legraci, tento klobouk lze skutečně získat pouze nahlášením závažných chyb, ale navzdory mému původnímu přesvědčení si u ní nálezce chyby může také zvolit Unusual efekt, jenže ani ten ji neudělá nijak hezčí
Finders_fee

 

Úpravy mapy Suijin
– Byly přidány clony zabraňující přímé viditelnosti přes kontrolní bod
– V prvním patře pagody (uvnitř níž se nachází bod) byla otevřena okna po všech stranách, dvě jsou průchozí, ve dvou (směřujících ke spawnům) je zábradlí
– Byly upraveny pozice a velikost lékárniček/krabiček s náboji
– Byla zvětšena vzdálenost mezi zábradlím mostu a schody do pagody
– Několik dalších úprav spojených například s možností stavět budovy na nepřístupných místech (a zaseknout tak teleportované hráče)

Suijin_new_1 Suijin_new_2

 

Další změny
– Byl opraven pád serveru způsobený tím, že mu klient odesílal zkomolená data o připojení (za tohle nějaký pán dostal Finder’s Fee, chudák)
– Byly opraveny vizuální chyby, ke kterým došlo po sebrání zbraně se speciálními atributy (odhaduji, že šlo o Unusual zbraně)
– Byl opraven štít Medigunu v módu MvM, který se opětovně nevytvořil, když jste jej zapli, změnili na jinou zbraň a zase přepli zpět na Medigun
– Byly opraveny modely zbraní při držení v levé ruce, které nesprávně zobrazovaly čítače zabití (Stat Clock, ty nové u skinů)
– Byla odebrána možnost “Obnovit” pro Killstreak Kity
– Byly opraveny obrazovky vybavení pro herní třídy, ve kterých nebyly zobrazovány efekty všech Unusual předmětů
– Ke zbrani Huo-Long Heater lze nyní přidat Strange Part: Posthumous Kills (tedy zabití po smrti)
– Byly upraveny LOD (LevelOfDetail, tedy “horší”, při koukání z dálky používané) modely několika zbraní a Sentry
– Několik úprav a oprav pro Workshop pro mapy
– Byly upraveny obrázky pro mince kampaně Gun Mettle (ve skutečnosti byla zatím upravena jen bronzová medaile)
gun_mettle_coin_bronze

 

Oficiální oznámení

6 komentářů u „Mód PASS Time + patch z 18.8.2015 (TF2)“

  1. Ach bože, kdyby radši udělali něco co tu ještě nebylo, radši udělají CTF kde při přenášení nemůžu používat zbraně. BTW jak je to s tím komiksem?

    1. You’re hired! Teď z toho udělej herní mód, který vyjde v betaverzi a bude na něj zapomenuto za pár týdnů!

Komentáře nejsou povoleny.