Malá herní aktualizace 6.84c (Dota2)

dota2_patch

Dalších pár úprav herní aktualizace 6.84. Tentokrát se IceFrog asi inspiroval na The Summit 3. A druhá bedna s Immortal předměty snad tento týden…

Kompletní rozbor původní herní aktualizace 6.84

 

– Trvání runy spěchu bylo sníženo ze 30 na 25 sekund
– Cooldown předmětu Mekansm byl navýšen ze 45 na 65 sekund
– Bonus k rychlosti pohybu schopnosti Tether byl snížen ze 17 % na 14/15/16/17 %
– Poškození schopnosti Rocket Barrage bylo sníženo z 11/15/19/23 na 8/13/18/23 bodů
– Základní rychlost útoku Bristlebacka byla navýšena z 1,7 na 1,8 sekundy
– Pasivní schopnost Precision Aura už nemá výjimku pro pseudo-hrdiny/jednotky jako jsou Visageovi Familiarové (schopnost je však stále ovlivňuje při použití, jako creepy)
– Zpomalení schopnosti Poison Sting Spiderlingů bylo sníženo z 15 na 12 %
– Schopnost Holy Persuasion nyní poskytuje základní minimum zdraví (ve výši 700/800/900/1000 bodů) namísto čistého bonusu ke zdraví
– Zdraví náhrobku schopnosti Tombstone bylo sníženo ze 200/400/600/800 na 175/350/525/700 bodů

– Daná hodnota zkušeností za zabití hrdiny na prvních 5 úrovních byla snížena ze 100/120/160/220/300 na 100/120/140/160/180 (následně je za každou úroveň přidáno +100 zkušeností jako dříve)
– Plošné zlaťáky pro zaostávající týmy mají nyní přídavnou komponentu, která se kompletně nenavyšuje s celkovou hodnotou týmu (100/75/50/35/25 zlaťáků pro 1/2/3/4/5 hrdinů – navyšuje se lineárně dle rozdílu celkové hodnoty, který může být od 0 do 4000 zlaťáků)
– Malé úpravy plošných zlaťáků (necelkové komponenty)

Dříve:
1 hrdina: 154 zlaťáků + 7,7 × úroveň
2 hrdinové: 115,5 zlaťáků + 6,6 × úroveň
3 hrdinové: 66 zlaťáků + 5,5 × úroveň
4 hrdinové: 38,5 zlaťáků + 4,4 × úroveň
5 hrdinů: 33 zlaťáků + 4,4 × úroveň

Nyní:
1 hrdina: 150 zlaťáků + 8 × úroveň
2 hrdinové: 100 zlaťáků + 7 × úroveň
3 hrdinové: 40 zlaťáků + 6 × úroveň
4 hrdinové: 25 zlaťáků + 4 × úroveň
5 hrdinů: 20 zlaťáků + 4 × úroveň

Co to znamená?
Gank 5 hrdinů na 1 nepřítele nyní gankerům přinese méně zlaťáků